Смаки, настрій, бажання споживача – які вони, як змінюються, як реагувати на зміни. У “Плеяді” 22 вересня вінницький бізнес отримає відповіді та погляд на поведінку споживача від кращих спеціалістів країни.
Перший бізнес-форум присвячений темі: Сучасний споживач – тренди 2016/2017. Це головна бізнес-подія року для більш ніж 400 власників бізнесу, управлінців, маркетологів, PR-менеджерів, підприємців та стартапів Вінниці.
Структура бізнес-форуму буде складатися з трьох тематичних панелей. Перша присвячена змінам у поведінці споживача, ринку праці, доходам населення, попиту – що є стратегічною інформацією для бізнесу. Буде багато цінної статистики та соціології. Друга панель ознайомить учасників з поведінкою споживача в інтернеті. Третя – приділить увагу регіональним та українським стартапам. Спікери, які відкрили власний бізнес в інтернеті, стали лідерами у своєму сегменті, презентують живі кейси, розкажуть, як вони переборювали проблеми та ростили свій бізнес. У перерві між виступами буде авто-паті, де підприємці в невимушеній атмосфері зможуть поспілкуватися, обмінятися досвідом, завести нові знайомства.
1473173361_img_4932-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%b01
– У програмі заплановано 14 спікерів, вибір яких був продиктований тематикою форуму, та безперечною авторитетністю в своїй галузі, – розповідає генеральний директор RIA Олег Горобець. – Це діючі підприємці, власники бізнесу, директори напрямків. Для них бізнес-форум є майданчиком, де можна щось донести до великої і надзвичайно впливової аудиторії. Наприклад, спікером форуму буде Андрій Длігач, це напевне батько українського маркетингу. Він – один з перших заснував українську маркетингову агенцію, зараз вона називається Advanter Group. Віталій Ткаченко, директор з маркетингу АЗС WOG. Ігор Адашевський – засновник і провідний спеціаліст власної компанії, консультант. Він спеціалізується на побудові УТП (унікальна торгова пропозиція), це базова цінність, яку бізнес пропонує своїм клієнтам. І на моє суб’єктивне переконання, він здатен донести ідею того, як правильно потрібно будувати і сформулювати словами, на картинках УТП для бізнесу.
Зареєструватися можна на сайті bizforum.vn.ua.
Квитки коштують 600 грн. Кількість місць обмежена (430), уже зареєстровано 250.
Таїсія Левченко, засновник консалтингової компанії “ДіяТИ”:
1473173234_img_4937-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%b0-2
– Кому буде цікавий бізнес-форум? Тому, хто шукає. Дуже важливо, на кого з самого початку людина буде рівнятися. Хто ті люди, з кого вона буде брати приклад. Є люди, які мають бізнес і сидять на місці. А є ті, хто багато досяг і все одно вчаться і діляться знаннями. Сама ідея бізнес-форуму – це і вчитися, і ділитися. Тому я впевнена, що буде точно цікаво молоді, не лише за віком, але і тим, хто молодий душею. Приходьте, спілкуйтеся, опиляйтеся, “думайте про колег”. Впевнена, буде цікаво.
Олександр Печалін, голова спілки підприємців “Стіна”
%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%b0-3
– Ми колись опитували наших підприємців, який інтерес у них знаходитися на такого роду заходах. І прийшли до висновку – основна користь такого заходу, це зібрати свої думки. А ще нові знайомства, налагодження контактів, які потім вистрілюють. У результаті – з’являються нові цікаві товари, послуги, речі. Взагалі дуже приємно знаходитися в своєму середовищі, спілкуватися з людьми, які рухаються в одному напрямку.
Наталя Каправа, маркетолог генерального партнера бізнес-форуму, будівельної компанії Авалон.Інк.
1473173177_img_4935-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%b0-4
– Перший бізне-форум, це вдалий приклад створення бізнес платформи Вінниці. Де зможуть поділитися своїми знаннями і досвідом підприємці, топ-менеджери, маркетологи. Це можливість отримати нові ідеї, формули успіху. Такі форуми об’єднують і дають можливість відчути силу для змін економічного життя міста.